Saturday 31 December 2011

AZAM TAHUN BARU

selama ni, aku anggap orang tanam azam tahun baru ni tahyul belaka..
tapi kini aku sedar, tanpa azam, pa yang aku buat sepanjang tahun tu is nothing..
hahaha.. (lucu ?)

sumpah ! aku xpernah tanam azam tahun baru (seingat aku la..hehe)
so sempena tahun 2012 ni, aku berazam..nak buat azam tahun baru..
hmm..nak buat azam pa ah?..




loading..




loading...





loading...





err...apa ya?




still waiting...






aku berazam nak dapatkan barangan yang aku nak a.k.a patut ada.. (maybe?)

sempena usia 20an aku ni, apa salahnya aku nak pakai barangan branded pla kan..hehe..
tapi kan..in my opinion, orang yang pakai barangan branded, and then bangga dan rasa hebat dengan barangan yang dia ada, i think he is pondan atau mak nyah..sebab tanpa barangan tersebut, he's nothing, just a crap/sick person..LOL..

tapi, apa salahnya jadi pondan kejap..kan.. hehe.. fufufufufufufufufufuu~
ok2.. target tahun ni aku nak dapatkan barangan branded2 belaka..
tapi apa ya? adoii ! (xkan nak loading lagi)..

after 5 hours..

ive still got nothing branded things for my life..*sigh
its always me to be like that..damn..




ok..i got it now..aku nak... :

1. ipad / samsung galaxy
2. xperia
3. rare earing
4. vans shoes
5. Camel shoes
6. armanie jeans, jacket & belt
7. beli rokok cerut saiz besar (saiz ibu jari)
8. belanja kawan makan sampai muntah
9. car sound system
10.overhaul my kancil + makeup

hmm.. ok ka aku tanam azam begini ni.. tapi, yala.. aku ni bukan materialistik punya orang..tp, cuba try test sajala untuk tahun naga ni pa macam.. =)

banyak kenangan pahit dan manis di tahun 2011.. dan banyak juga yang telah ku capai apa yang pernah ku impikan suatu ketika dahulu.. dan ada juga pekara yang ku jangkakan akan berlaku telahpun berlaku..



be brave for 2012, dont die and keep alive..-syahrin rahimi

No comments: