Thursday 15 December 2011

ATUK SAKIT - part 2


Semalam, aku menjaga papa tuoh lagi..
Tapi semalam berlaku masalah teknikal pada tiub hos saluran kencing..leaking..
Tatkala leaking itu terjadi, aku mencari nurse untuk membantu papa tuoh..
Setelah masalah diluahkan, maka terpaksa tunggu..

Tunggu..

Tunggu..

Last2 aku sendiri menyelesaikan masalah itu..
Bukan masalah leaking yang aku selesaikan..
Tetapi masalah kepada akibat leaking itu..hehe..

Tengah malam..
Sekali lagi leaking..
Aku cari nurse..
Masalah diluahkan..
Doktor pun tiba menjalankan tugasnya..
Menukar tiub yang leaking itu..
Aku sabar menanti proses penukaran tiub itu kira2 lebih 1jam..

Apsal lembab betul doktor dan nurse di QEH ini?
Itu yang hangat bermain difikiranku ketika itu..
Tetapi, setelah ku perhati..
Aku mendapat satu pengajaran lagi.. - mesti mau cool.

No comments: