Saturday 17 December 2011

AKU, BURSA DAN DAH SEMBUH !!!!

ALHAMDULILLAH..
aku menemui doktor Dharma Linggam di Rafflesia Medical Center tadi pagi..
iaitu doktor yang telah membedah aku tempoh hari..
untuk kali terakhirnya aku buat rawatan susulan..
kerna doktor telah mengisytiharkan aku dah sembuh !!

yeayy !!

tapi doktor tu tegur..
napa aku xgembira kaki aku da sembuh..
walhal penyakit yang membelenggu diriku selama bertahun-tahun itu telahpun hilang..

apakan daya nak ku katakan pada doktor itu..
aku telah brek ?
LOL..

dan aku sangat menyesal skang kerna xdapat senyum kepada doktor itu tadi bagi menandakan usahanya telah berjaya..
doktor yang bagus..
bukan duit yang dicari..
tapi hasil rawatan diberikan olehnya yang dinanti..

terima kasih DR Dharma Linggam ... =)
(klik) untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai RMC (Rafflesia Medical Centre)

No comments: