Thursday 22 December 2011

PROJEK AMATUR JUAL BURGER - part 3

huhh ~

(klik) (klik) untuk story sebelum ni 

today is the 2nd day,
projek arini, bangun jam7 pagi, then buat2 semangat mo bangun ..
pastu panaskan kuali, tuangkan minyak dan masak daging burger..
arini buat 8 biji ja..
b4 this, aku buat 20 biji burger pada (20/12/2011)-ngam2 adik aku lahir, dua biji ja dapat jual..
so, rugi..yang len2 terpaksa discard (mkn sndiri dan bagi makan lipas dirumah)

ok, 8 biji burger dan mee goreng+sosej 18 bungkus ...
rupanya sahabat aku si izwan ...
memang seorang masterchef ..
indeed, aku xsangka beliau sangat pandai memasak..
dan mee goreng yang beliau masak tadi sangat sedap..sampai sekarang aku sangat kagum dengan keupayaan beliau memasak !
aku amat meragui dan amat mencurigai beliau apabila beliau menelefon aku semalam untuk memaklumkan harini nak jual mee goreng+sosej...
tetapi, harini beliau da tunjukkan bakat terpendam beliau yang pandai memasak..
untuk makluman, beliau masih single..beliau juga amat meminati k-pop dan drama korea.. (hehehe)

so, apa hasil yang aku dapat harini ?
keja duduk2 menunggu pelanggan start dari jam 9.30 pagi .. sehingga xtahan, lalu balik jam3.00 petang ..
hehehe .. amacam, cool x ?
pa ble buat, jiwa muda .. huhu

by the way, arini, mulai sudah punyai tambahan pelanggan ..
harap2 sok, akan bertambah2 la kehadiran pelanggan ..
ermm ..
mungkin sok menu kami nasi goreng+sosej ..
bergantung kepada mood aku punya masterchef ... hehehe

No comments: