Thursday 1 December 2011

AKU, BURSA DAN PEMBEDAHAN - part 3


ALHAMDULILLAH !! aku dah ble jalan balik..walaupun masih tahap slow dan tempang sikit, namun syukurlah dah ble jalan..kan.. hehehe.. simen yang telah memebelenggu kaki kiriku ini akhirnya telah di buka pada pagi 30 november 2011 (kelmarin).. yeahhh !

huhh~ lain beb kaki lama kena simen tiba2 nak kena pijak lantai..macam xkenal kaki da aku time tu..xble nak jalan.. aku rasa kebas, semut2(cam kena karan), ngeri pun ada (tengok 'bekas' bedah).. so, aku jalan sikit2, guna dua tongkat..pastu da biasa sikit, guna satu tongkat.. pastu tadi pagi..jalan2 sikit, terus buang tongkat..LOL.. gembira xterhingga dapat berjalan semula..

harap2 penyakit aku selama ini akan hilang forever ! yeahh !



still xberani nak driving dulu, mungkin minggu depanla (almaklum la keta manual)..

No comments: