Monday 19 December 2011

PROJEK AMATUR JUAL BURGER - part 2

huhhh~

setelah menerima e-mail dari izwan, baru aku dapat gambar ni..
dan baru aku dapat update blog aku ni ...
al-maklumla.. henfon aku ni xda kamera (kasian).. torchlight pun xda (kasiannya)..
pinjam henfon samsung colby si izwan la berposing2 ambil gambar untuk diletakkan dekat blog..
hehehe ..

ni la antara bahan2 yang telah kami beli setelah jenuh meround supermarket berdekatan ..

mo try masak dua biji lu.. ngam2 juga kami lapar..hehe..

ini la bakal masterchief ... hehe... dia ajar aku masak burger.. ( ?? )

masak dagingnya dulu ...

kemudian libaskannya dengan cepat untuk menterbalikkannya (terlalu pantas beliau melibas sehinggakan kamera pun xdapat merakam pergerakan tangan beliau)

kemudian buat sayurannya ... mo sedap, campur chess sayur tu.. (ntah apa punya resepi dia ni..xpernah nampak pla sayur campur chess untuk buat burger..hehe)

ni la chessnya, yang ditapau dari rumah si izwan..(beliau amat menggemari chess, patutla sayur tu dia letakkan chess..mungkin nasi pun beliau letakkan chess)


biarpun hati ini masih terluka dan amat pedih.. posing jala juga.. biarpun muka sedih (da try edit supaya nampak gembira, tapi cam xmenjadi pula)

senarai barangan yang telah di beli.. (pengiraan kos dan untung)

"besok saya nak jual burger ... yeayy !!"


errr .. alamak, aku lupa nak cari duit pecah la.. (*sigh)


(klik) untuk entri part 1

No comments: