Tuesday 27 December 2011

CINDARELLA'S STEPSISTER

Sister Cinderella, adalah sebuah drama TV yang romantis dan sensasionil di Seoul, Korea Selatan, di bawah rangkaian KBS. Ia mula-mula disiarkan pada 26 Mac, 2010, dan berakhir dicetak pada bulan Jun 2010. Ia telah disiarkan di bawah saudara lohuag Cinderella title di KBS World, yang disiarkan merentasi semua rangkaian antarabangsa utamanya beberapa minggu selepas perdana Korea. OST (Ia Adakah Akan Anda) adalah dinyanyikan oleh Yeesung Super Junior, lagu itu sangat popular dan mengungguli carta muzik yang banyak, beliau memenangi Track Bunyi Asal Tahun (untuk anda).


Song Eun-jo, yang tinggal dengan ibunya sejak tahun lalu (bersama kekasih ibunya), akhirnya mendapat keluarga baru dan rumah apabila ibunya berkahwin lagi dengan pemilik kilang wain. Pada mulanya, dia menafikannya, dan juga cuba untuk melarikan diri dan bukannya berurusan dengan percubaan yang dididik. Sinis Eun-jo tidak dapat menerima kasih sayang adik barunya Hyo-seon dan bapa angkatnya Gu Dae-seong (Kim GAB Soo).

Hyo-seon, dengan watak yang cerah itu, yang epal dalam mata ayahnya dan ibu Eun-jo, pergi keluar perjalanannya untuk memenuhi peranan ibu Hyo-seon itu, menyebabkan beliau untuk mengabaikan dan bertindak kasar ke arah Eun-jo.

Walau bagaimanapun, Eun-jo mendapati kawan di Hong Ki-hoon (Chun Jung Myung), seorang pelajar kolej yang bekerja di kilang wain yang menjadi putera sendiri. Ki-hoon akhirnya meninggalkan untuk menjaga isu-isu peribadi, tetapi iri hati Hyo-seon Eun-jo menyebabkan dia membuat Eun-jo percaya bahawa dia telah meninggalkan beliau.

Ketiga-tiga menyatukan kembali 8 tahun kemudian untuk memulakan plot utama - adaptasi moden Cinderella dengan sentuhan. Han Jeong-woo, seorang kanak-kanak lelaki yang Eun-jo dianggap adik lelaki 8 tahun yang lalu, muncul untuk berhampiran beliau dan memenuhi peranan "fairy wali wanita seorang bayi" kepadanya.

Cinta segi tiga bentuk apabila Hyo-seon jatuh Ki-hoon, yang masih sayang dengan Eun-jo. Perasaan pengkhianatan berlangsung dengan Eun-jo, mewujudkan salah faham dan kesulitan. Walau bagaimanapun, kebaikan hati bapa tiri Eun-jo (Gu Dae-seong, bapa Hyo-seon) bermula untuk mengubah kehidupan semua orang, menjadikannya sebuah kisah pertumbuhan dan penebusan.

sumber : (klik)

antara lagu tema Cinderella Stepsister's


p/s : isnin hingga jumaat, jam 5 petang, di TV2 (sekarang da pertengahan episod..huhu)

No comments: