Tuesday 24 December 2013

SYARAT KEMASUKAN MRSM

Lama nda update blog ni beb..bukan apa..
Tiba-tiba rasa kusut pkiran lau nak update..

Anyway,aku sekarang berada di kk dan bercuti sehingga penghujung tahun 2013..
Almaklumla..nak abiskan cuti tahunan..hehe
Di kk sekarang ni memang jem gila, start kelmarin dulu lagi..
Apa nda jem, mau krismas bah ni..pastu ramai lagi yang bercuti cam aku ni tuk menghabiskan cuti tahunan..
So,ramaila yang mengambil kesempatan bercuti ni berjalan2 pigi KK la kan..ada yang datang dari labuan, dari brunei pun ramai..dari Sarawak pun nda ketinggalan juga untuk berkunjung ke KK..apa lagi lau dari daerah2 dalam negeri, jangan cakaplah..memang ada punya...hoho

Ok..begini ceritanya..
Yesterday kan...
Aku pigila pusat MARA di KK tu, yang dekat panggung wayang lama, berhampiran dengan Star City tu..
Kunun mau pigi minta nombor pin la ni supaya dapat mengisi borang kemasukan MRSM secara online untuk adik aku yang ketiga nih..yang baru pas abis PMR..
Sekalinya nda dapat..sebab adik aku si jojo ni PMRnya 3A ja dia dapat..
Gambar di bawah ni syarat2 kelayakan untuk masuk ke MRSM..


No comments: