Friday, 6 December 2013

AKU TENGOK ULAR


Nih aku dah tgk kemarin..xsempat nak update kemarin..pagi ni baru ada masa nak update...

Thumbs up tuk cerita ni..sebab tahap filem ni da ble sampai tahap hollywood ala2 cerita anaconda tu..tapi ni versi malaysia..

Ularnya beb,cam real..fuhh..geli gelaman aku tengok kelmarin..unsur kelakarnya pula sampai tahap LOL...

Tapi syg beb..budaya yang cuba ditonjolkan dalam filem ni tak berapa elok la beb...aduihhhh...malas aku mau cakap...ada cop 18sg (adult content) pun nda guna juga itu...budak2 zaman sekarang, yang ada 18sg itula yang mo ditengoknya..




P/s : best beb tonton wayang ngan awek...

No comments: