Thursday 5 December 2013

AKU DAH BOSAN MEROKOK

Salam...
Aku serius ni beb...tiba-tiba aku cam dah lenguh nak isap rokok...arini da ari ke-6 aku nda isap rokok..

Aritu kan nak berenti merokokla kunun sampai aku beli rokok elektronik...
Tapi nda juga aku berenti,namun ada berkurangan jugala jumlah yang aku isap dalam sehari..hehe

Then, sekarang ni aku da cam lenguh dan ndada selera mo hisap rokok la pla...nda taula kenapa...mungkin juga kuasa tuhan yang menentukannya yang aku boleh berenti merokok setelah pelbagai ikhtiar (kunun) diambil...huhu...

1st day tu mangla pening-pening sket nds isap rokok,tapi yang peliknya,rokok ada dalam poket...rokok Marlboro lagi..tapi ndada selera mo isap...hoho..ada dua kotak lagi stok rokok aku tu kat dalam beg lepas aku balik dari erb west (klik) aritu yang belum kena buka lagi...

Syukurlah...aku nda payah mo runsing lagi sal habit merokok ni lagi...ndada lagi aku mo berpikir pasal mo membeli rokok,pasal duit mo membeli rokok,pasal mancis,pasal tempat pembuangan puntung rokok...hehe...ok la kan...

P/s : mudah-mudahan berkekalanlah pemberhentian habit merokok ni 4ever..amin..best juga rasanya lau nda merokok ni...hihihii..yihhaaaaa

No comments: