Monday 2 December 2013

AKU DAN GADGET - part 1

Assalamualaikum dan good morning!
post kali ni aku nak cerita hal aku ngan gadget ni...
ye la kan...sekarang musim tengah hot trend manusia berdampingan dengan gadget..
gadget yang top sekarang ni adalah  dari jenama samsung dan apple...

aku pun nak beli gadget juga ni...
tapi xtau nak pilih yang mana satu...
antara  - Samsung Tab 3 8.0
           - Ipad mini
nah! inilah konflik bagi manusia seluruh dunia ketika hendak beli gadget nih! LOL

termasuk arini, dah 3 ari aku fikir nak beli yang mna satu...
almaklum la..aku ni jenis yang tahap cerewet - lvl70 -
karang lau aku nda suka nanti, nda la aku pakai tu nanti...
rugi satu hal...pembaziran lagi satu hal...

tengoklah arini lau ada rezeki, in sha allah ada la tu aku punya gadget tu nanti...
hehehee...

No comments: