Sunday, 8 December 2013

ALAHAI...NDALA DAPAT BALIK LABUAN HARI INI


Tiket feri KK - Labuan abis sold out untuk arini!!! 
Argghhhh tension la pla jadinya.....
Last2 boking tiket tuk perjalanan sok pagi,nasib baik ada...

Kelmarin aku mau boking tiket, sekitar jam 3.30 petang la aku sampai sana jesselton point, sekali tengok, kaunter sudah tutup..

Bukan sengaja beb...aku ada keja lagi pagi kelmarin mo tolong beliau aku kasi simen bawah tangga untuk dijadikan stor di kawasan rumah kami di kk ni...


Ni nda cukup simen dan bata kemarin...arini baru beliau pigi beli lagi mo topup tu simen, pasir ma bata. Syukur la ni pihak perumahan bagi kebenaran buat stor sendiri bagi kawasan bawah tangga cam kat dalam gambar di atas ni secara percuma,tanpa di kenakan sewa...tapi dengan syarat perbelanjaan pembuatan stor ditanggung sendiri. Best kan...hehe

Ok...sambung balik kisah aku nda dapat balik labuan arini...
Sok mo keja sudah...
Offshore leave aku pun da tamat...
Sooo...dengan professionalnya la kan, aku pun mesejla kan aku punya bos di base labuan tu...

*sin = sign

Aku da agak da dia mesti bagi punya...hehe..
Namun rasa tanggung jawab tu membuatkan aku jadi resah gelisah dan tension sebab nda dapat balik labuan hari ni...*cheh..
Nasibla aku dapat bos yang kool cam si beliau ni...hoho..






P/s : cuti ada lagi berbaki 11 hari nih..nda lama lagi mo abis sda ni tahun 2013...pa mo bikin ni ah...hurmm


No comments: