Saturday 17 March 2012

RELEASE TENSION

Huuu ... lama da x update blog ...

Sibuk, sibuk, SIbuk, sIBUk ...
aku mang kaki sibuk sekarang nih ...
sehari xsibuk, xsah !

hehe ...

skang ni aku pun masih sibuk, tapi nak release tension jap update blog ...
huhu...

cool huh ? - baru pas makan...hehe

 sahabat aku, rock steady dan tunangnya ...


Ni aku berekreasi bersama sahabat sekerja aku di tepi pantai "Waterpark" Labuan ...
lihat saja belakangku itu banyak kapal2 kecil dan besar tengah sibuk melepak ...

Minggu lepas 10/3/2012 ...
alang2 da plan berkelah di tepi pantai, of coz la aktiviti memancing di jalankan ...
kami seramai 6 orang, masing2 dengan joran sendiri (xtermasuk tunang rock steady) ...
dengan menaiki kancil ku 4x4 ke sana ...
hohoo ...

 aku dan rock steady ...

dari pagi sehingga ke petang ... inilah tangkapan terhebatku...kerapu beb! besar tak?hehe..












huhuuu ...

No comments: