Friday 18 July 2014

AKU, BURSA DAN PEMBEDAHAN -part 4

Ku sangkakan kisah ini sudah berakhir pada tahun 2011..rupanya tahun 2014  kisah ini akan berulang kembali. Mari flashback kisahku di tahun 2011.

AKU, BURSA DAN PEMBEDAHAN - part 1
AKU, BURSA DAN PEMBEDAHAN - part 2
AKU, BURSA DAN PEMBEDAHAN - part 3

And now..at 2011 i have surgery on my Left leg, now i will have to surgery on my Right leg. And..after this i hope i didnt have to do the surgery again.

Dr Dharma Linggam now has been move to Damai Specialist Centre. So, i want him to treat me like before.

Hantam tia english ku tu..almaklumla..kan ke Myanmar kunun bulan 8 ni..so i must've practice to write and speak in english. Oyeah.

Ok, tadi pagi aku ngan mamiku sudah pun buat appointment dengan Dr DharmaLinggam tu di Damai Specialist Centre..buat xray dan ambil darah. Total payment suma RM187. Just jumpa doktor, buat xray dan ambil darah. Kemudian, kami berbincang dan telah bersetuju untuk mengadakan pembedahan..pada awalnya pembedahan dilakukan pada hari isnin..tapi tiba2 pla mami ku ni menangis teresak2 supaya pembedahan ni dilakukan pada hari esok..aiyo mami..janganlah nangis.. ok, sok ble buat pembedahan..45minit saja kata doktor tu. Jam9 pagi. Jangan makan apa2 start dari jam 6 pagi tu. Kebetulan pula skang ni puasa, so, mang xmakanlah. Kos pembedahan dianggarkan dalam RM3k-4k. Dan terkorbanlah sedikit simpanan duit kahwin aku ni di ASB sebanyak RM3k. RM1k lagi simpanan aku kat Maybank. Ya Allah..engkau murahkanlah rezekiku Ya Allah...amin YRA.

To be continue...

No comments: