Wednesday 4 June 2014

AKU TRY GINKGO BILOBA - part 2

Hari ni hari kedua aku makan ginkgo biloba.
Asal tengah hari ja, aku rasa sangat mengantuk lalu tertidur dengan nyenyak lebih 1 jam! "Barula ni aku tidur begini time bekerja. Sebelum2 ni, biar mengantuk macam mana sekalipun atau kurang tidur, paling2 pun setengah jam ja aku tidur." Ok,itu satu.
Kedua, aku merasa teramatlah haus! Sekali minum 3 gelas air kosong! Dari bangun pagi sampai nak tido mslam, macam tak pandai hilang haus aku ni.
Yang ketiga pula, aku feel little dizzy..macam mamai2. U know mamai?macam pening orang yang baru bangun tido tu.
Ok,itulah yang dapat ku rasa perubahan setelah aku mengambil ubat tu.

1 comment:

hamba allah said...

Mungkin tu side effectnya..macam makan ubat demam, kita akan berpeluh untuk menyembuhkan demam. Begitu juga dengan herba ni.