Wednesday 21 May 2014

HHUUUUHHAAAAAIIIIII

Salam sejahtera. Aku pemilik blog ini. Lama da x update blog. Almaklum sajalah, sibuk kerja (alasan ja nih). Bilangan pageview makin bertambah - alhamdulillah. Bilangan komen..setakat ni belum ada lagi penambahan. But me cannot give up and fed up. Perjuangan harus diteruskan, kerna hidup ini suatu perjuangan.

Aku..
sebenarnya benci betul dengan tajuk entri aku kali ini - "HHUUUUHHAAAAAIIIIII". Aku benciiiii tajuk begini..xmasuk dalam darah O aku ni. TAPI kenapa aku letak juga tajuk tu?

Aku..saja ja nak test.

Saja ja nak testt!!!??? Inilah masalahnya dengan aku sekarang ni..da tau benda tu aku bencii, x suka, x masuk dalam darah O aku ni..tapi masih degilll lagi mau test2 lagi. Lu pe hal!

Aku..

Hanya mahu yang terbaik untuk ku..so apa salahnya aku mencuba!!!! X semestinya yang kita suka tu bagus untuk kita, dan X semestinya yang kita benci tu buruk bagi kita!!!! Betul tak! Kecualilah...yang telah ditegah oleh agama, itu memang sah lagi nyata dan fakta akan memudaratkan kita.

Tajuk entri aku kali ni sebenarnya bagiku seperti bunyi orang yang mengeluh. Benci aku dengan mengeluh ni. Benciii sangat. Tapi kalau mungkin ini dapat menarik pembaca untuk membaca entri aku kali ini dan di komen.

Ok la tu kan! Apa salahnya mencuba! YOLO!


No comments: