Thursday 4 October 2012

MIMPIKU

Mimpi …

Asal aku mimpi ja, pasti ada something akan berlaku …
Seolah-olah apa yang akan aku mimpikan, pasti akan berlaku …

Wallahualam …

Inginku kongsikan sedikit mengenai kisah aku bermimpi lalu ianya menjadi kenyataan …
mimpiku 2012 ...
Sekian lama aku xupdate blog, disebabkan aku fed up dengan laptopku yang tersangatlah uzurnya …
USB da xble detect, screen da patah lipatannya, mudah panas, mudah hang …

NOW ! dengan laptop yg uzur ini akan ku gagahi jua mengupdate blog yang da terlanjur ku ciptakan ...

Ok, 
sebelum ni, pada bulan april 2012, aku pernah bermimpi di mana sahabat Girl aku ni yang kelihatan jelas mukanya telah menangis teresak2 yang amat sangat mencurahkan keringat dan air matanya atas sesuatu kejadian yang amat memilukan ulu hatinya, di ‘pantry’ kami … kejadian itu berlaku diramal pada bulan julai 2012 …

Pejam …

Celik …

Tiba la sudah bulan Julai 2012 … 
ya…rupanya memang si Girl itu menangis dan amat bersedih hati kerna telah diselingkuhi dan breakheart dengan kekasih hatinya!

Cool huh !


Ini, the latest mimpi …

3 kali berjurut aku mimpikan pekara yang sama ! 
tetapi pada bulan yang berlainan iaitu – Julai, Ogos, & September …
Dan aku jangka akan berlaku dalam tahun 2012 ini juga … September – Disember 2012 …
Dan ! mungkin ! akan berlaku 3 pekara besar dan rare yang kurang elok (musibah) pada 3 bulan yang berlainan …
Dan lagi ! 1 pekara sudah pun berlaku … kini mungkin menunggu 2 pekara lagi untuk berlaku …



bersambung ...

No comments: