Tuesday 1 November 2011

POPULARITI





 -sebuah kampus menjalankan aktiviti pilihanraya untuk memilih siapa yang akan menjadi ketua pelajar-

calon-calonnya :
1. Mr. A
2. Mr. B
3. Mr. C
4. Mr.D
5. Mrs. A
6. Mrs. B

*****

Di saat tarikh pengundian hampir tiba, pihak majalah kampus mengadakan temuramah kepada pengundi mengenai calon pilihan

Pelajar Q : i rasa, Mr. A kot..coz beliau sorang yang berkarisma tinggi! hari2 i follow tweet dy tau..so, i tau Mr. A camna orangnya..hihi.. sweet~

Pelajar Z : aku terus terang aku gitau direct, Mrs. A menang..sebab beliau seorang wanita jelita yg mempunyai karisma yang tinggi..hehe.. aku selalu gak komen post dia kat facebook..so, aku tau dia mang ok..

Pelajar D : aku xtaula bang..aku xkenal pun mereka.. lantakla..

Pelajar E : apsal xda sorang calon pun yang saya tengok ble di harap arh?xkan nak pilih berdasarkan populariti? kuda liar pun ble mati di hutan bang lau ada ketua perangai macam sampah..

Pelajar F : perlu sangat ka mau undi2 ni?bagus aku blogwalking time tu.. ada yang ble diharap tu pun, aku tengok layu je memanjang..sakit ke Mr. C tu?

No comments: