Saturday, 12 November 2011

OTAI HANYA DISEBABKAN MASA ?

 

best meh? suma peserta adalah otai2 komedi..tapi best meh?'sengat' masih kuat meh?lalalalaaa~
peserta pilihan aku kat MLM ni adalah :



kamu punya 'sengat' mang masih berbisa (bagi akula).. tapi aku sedih, ada peserta MLM yang aku tengok buat show 'asal ada' ja..sedihla camni..aku rasa hampa sebab nak tunggu buffering youtube untuk menonton show yang xbest..xfeel langsung.. huuhhh~


juri MLM ? chef wan mang best-jujur dan telus..yang lain2, xsuka komedi kot. aku tengok ramai komen tentang juri MLM yang xlayak jadi juri kononnya..

kalau aku adalah peserta, juri terbaik adalah penonton yang menonton persembahan aku time tu..makin dorang gelak sebab lucu, maka itu adalah terbaik. kan.. ? juri yang memberi komen time tu hanyalah umpama wakil bagi penonton aku.. betul x? peace youhh

No comments: