Monday, 31 October 2011

NAHAS KERETA API DI SABAH

  http://www.facebook.com/nazneyra
 
http://www.facebook.com/brendakok
http://www.facebook.com/roysumardi
 
Gambar2 ni aku dapat kat dalam facebook..
nampaknya, wartawan skang xsusah lagi nak korek berita..
on ja facebook.. macam2 berita ada.. yang terkini dan lebih hangat lagi..
mengikut laporan/empunya gambar ni kat facebook..
kejadian ini berlaku lebih kurang pada 31/10/2011, jam5.30 petang..
bertempat di hadapan lapangan terbang KKIA..seramai 18 orang maut dalam kejadian..
kebakaran berpunca akibat pelanggaran kereta api dengan sebuah lori tangki minyak..
untuk perkembangan lebih lanjut, anda boleh ikuti siaran tv3 sekarang..hehe


Anda boleh saksikan kejadian tersebut berdekatan dengan stesen minyak shell (dilaluan keluar/masuk stesen shell), pertembungan berlaku ketika lori tangki minyak tersebut hendak masuk ke dalam stesen shell tersebut..kepada pengguna yang kebetulan tengah mengisi minyak time tu, di harap bersabar..sehingga api itu berjaya dipadamkan..



p/s : menurut laporan rasmi, tiada yang maut =)

8 comments:

wan_murni1991 said...

yaAllah...kesiannya..mcm tak pcaya jaaa...:(

mohdhazlan Dreadlock said...

teruk nya

Ungu Violet said...

mmg teruk...baru lps tengok berita td...huhu

Syahrin Rahimi said...

keretapi slow gini pun ble xcdent..hmm.. keretapi ni baru ja beroperasi pertengahan tahun ni..da meletup..

cik nur said...

ya allah takut nyer bila tgk

Syahrin Rahimi said...

@cik nur nasib xda yang maut :)

annafarhana said...

teda yg maut?? bkan kaw tlis a8 org maut kaa??

Syahrin Rahimi said...

thnks anna.. sebenarnya xda yg maut (menurut laporan rasmi) =)